کمپین تبلیغاتی موفق
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

تقریبا تمام متخصصین بازاریابی در چند دهه اخیر به این نتیجه رسیده اند که استفاده از شبکات اجتماعی، ایمیل مارکتینگ ، وب سایت ها و … باعث جذب مشتری شده است.

سالهای دورتر بسیاری از شرکتها بیشتر سرمایه خود را صرف تبلیغات چاپی، تبلیغات بیلبوردی و موارد این چنینی می کردند. اما برور زمان متوجه این امر شدند که جذب مشتری به برقراری ارتباط دوستانه و دریافت بازخورد بستگی دارد و مشتری هم برای درک نیازهایش توسط شرکت مقابل، این رابطه را می پسندد.

*****

نکاتی که به داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق منجر می شود در زیر آمده است:

۱-داشتن یک داستان

تبلیغات موفق همواره با یک داستان همراه است. تبلیغات شما باید بتواند یک داستان قابل درک، جالب و متقاعد کننده برای مخاطبان بیان کند که به وسیله ی ارتباط با این داستان، مخاطب وارد دنیای برند شما می شود. اگر برند شما یک داستان خوب برای همراه کردن مخاطب ندارد، سعی کنید یک داستان ایجاد کنید. یک داستان خوب می تواند به سادگی پیام های تبلیغاتی و ارزش های برند شما را در ذهن مخاطب نهادینه کند.

۲- سادگی

معمولا تبلیغات ساده بسیار ساده تر به خاطر سپرده می شوند. اگر شما سعی کنید پیام های تبلیغاتی پیچیده ای را به مخاطب انتقال دهید ، مخاطب گیج می شود و شاید هیچ گاه دقیقا متوجه ارزش های برند شما نشود.

۳- موقعیت مشابه

در تبلیغات خود سعی کنید جامعه ی مخاطبان خود را به دقت و با تمام جزئیات تصور کنید و سعی کنید در تبلیغاتی که می سازید دقیقا از نقطه ی نگاه آنها به موضوع نگاه کنید و تمام جزئیات ، کارکتر ها ، داستان ها و … را به گونه طراحی کنید که مخاطب شما زمانی که تبلیغ شما را مشاهده می کند، بتواند تشابهات خودش را با تبلیغات شما تشخیص دهد و چنین جمله ای در ذهن او نقش ببندد ” این دقیقا همان چیزی است که میخواستم “.

۴- شوخ طبعی 

شاید هیچ چیز نتواند مثل یک شوخی محترمانه در تبلیغات مخاطب شما را درگیر خود کند. البته باید توجه کنید که زمانی که شما می خواهید در تبلیغات خود با مخاطب شوخی کنید اولا باید مخاطب خود را دقیقا بشناسید، دوما حدود را بشناسید تا به رابطه میان شما و مشتریان آسیبی وارد نشود.

۵- برند سازی 

بسیاری از اوقات شاهد هستیم که یک کمپین تبلیغاتی جذاب برگزار می گردد بعد از مدتی شما می توانید تبلیغات را به خاطر بیاورید اما دقیقا نمی دانید که کدام شرکت این تبلیغ را انجام داده بود! و این باعث می شود تا این شرکت نتواند از تمام مزایای این تبلیغات برخوردار شود. برند باید تبلیغات را مال خود کند. در تبلیغات خود سعی کنید از یک کارکتر ویژه که مختص برند شماست یا یک صدای متمایز یا یک رنگ خاص و … استفاده کنید تا مخاطب هر زمان که تبلیغات شما را به خاطر آورد بتواند تشخیص دهد که این تبلیغ مربوط به برند شماست نه رقبایتان!

**********

البته این نکته را باید بدانید که تنها با این ۵ نکته نمی توان یک تبلیغ عالی طراحی کرد یا یک تبلیغ به یاد ماندنی! آنچه حرف اول را در تبلیغات می زند شناخت صحیح احساسات مخاطب و خلاقیت است. اما ۵ عنصر یاد شده در بالا، وجه مشترک اغلب کمپین ها موفق تبلیغاتی بوده اند. به روایتی دیگر این ۵ عنصر شرط لازم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی هستند نه شرط کافی.

 

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

 بررسی آمار کمپین تبلیغاتی

پیشگیری از داشتن کمپین پیامکی کسل کننده

اهمیت زمان بندی کمپین پیامکی

مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی

کمپین تبلیغات پیامکی

نبایدهای کمپین های تبلیغات پیامکی





:: برچسب‌ها: کمپین تبلیغاتی موفق,کمپین تبلیغاتی,تبلیغات موفق,ایمیل مارکتینگ,تبلیغات بیلبوردی,تبلیغات چاپی,پیام تبلیغاتی,برند سازی,کمپین تبلیغاتی جذاب,مزایای تبلیغات,کمپین تبلیغات پیامکی,تبلیغات پیامکی,بانک شماره کشور,تبلیغات پیامکی,آموزش سامانه پیامکی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: